poniedziałek, 25 marca 2013

Fałszywość.


Zaledwie 5 dni temu skończyłem 15 lat. Nie jest to dużo, ale też nie mało. Na swoim przykładzie przekonałem się już jak dużo panuję kłamstwa i fałszywości pośród ludzi. Z czego to się wywodzi? Zazdrości? Chęci zaimponowania czy rozśmieszenia towarzystwa? Może po prostu głupoty? Nie mam pojęcia. Na pewno żaden uczciwy i godny zaufania człowiek nie wbije komuś noża w plecy. Brzydzę się kłamstwem. Nie jestem święty, oczywiście mi też się zdarza kłamać. Tak na prawdę każdy kłamie. Ale odróżniamy drobne kłamstewka i kłamstwa, które mogą komuś na prawdę poważnie zaszkodzić. Mi zdarzają się te malutkie, nie mające na nic wpływu kłamstewka. Nie chcę znać nikogo fałszywego. Przyjaźń lub koleżeństwo z kimś takim to "samobójstwo". Nie chcę mieć z kimś takim nic wspólnego. Pewnie jak większość społeczeństwa. Pozdrawiam :)







24 komentarze:

  1. Pomagaj wiośnie - jedz śnieg! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu długo oczekiwana notka:)! Właśnie, wiosno napierdalaj! Dziękuję za pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nikt nie lubi ludzi fałszywych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci w niebieskim :). Zagdzam się z tym co napisałeś w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny set, 1sze zdjęcie rewelacja :)
    Bardzo możliwe, że już mnie widziałeś, ponieważ zaczynam prowadzić 3 bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Jak na swój wiek, to bardzo dojrzale piszesz! Jestem parę lat starsza i do tej prawdy dochodziłam niestety kilka lat dłużej niż ty ;p wiadomo, nie wszyscy są tacy sami,ale fałszywe przyjaźnie to "samobójstwo". Tak na boku, bardzo trafnie to nazwałeś ;)

    Podoba mi się twój styl,a skarpeciory MEGA :D !!! Może obserwujemy? Daj znać, chętnie się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, ale masz zajebisty styl!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna ewidentnie zaspała.
    Świetna bluzka, lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa i nietypowa stylizacja - takich jak Ty brakuje nam na polskich ulicach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweterek :)
    I ten kolor :)

    A całość jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twój blog fajna stylówa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. where are you?
    Wracaj do nas.
    masz fajną stylówkę

    OdpowiedzUsuń