sobota, 21 grudnia 2013

Wehikuł czasu to byłby cud!

Zgodnie z tradycją temat wybieracie Wy! Ostatnio padło pytanie czy chciałbym cofnąć czas. Zapraszam do zapoznania się z dzisiejszym postem. Liczę na komentarze i czekam na kolejne pomysły na notkę :)

Chyba wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że czas leci bardzo szybko. Ciągle coś się dzieje, codziennie mamy do czynienia z nowymi, zaskakującymi sytuacjami. Wiele decyzji podejmujemy zbyt pochopnie, w ułamku sekundy. Wręcz automatycznie udzielamy odpowiedzi na zadane nam pytania, natychmiast się wypowiadamy. Już po wszystkim, gdy jesteśmy sami, myślimy nad słusznością naszych słów, że jednak mogliśmy ująć coś inaczej, bo ktoś mógł źle odebrać nasze słowa. Taka nasza natura, myślimy dopiero po szkodzie. Nic w tym dziwnego. Jesteśmy tylko ludźmi. Wiemy jak to źle jest usłyszeć coś przykrego, więc powinniśmy mocniej się zastanawiać nad tym co mówimy. Czasem chcielibyśmy to zmienić i cofnąć czas. Dotyczy to również naszych czynów. One również wywodzą się z naszej natury.

Nie jesteśmy w stanie przewidzieć tego co się wydarzy, kogo spotkamy danego dnia. Często nawet nie chcemy patrzeć na pewne osoby. Może dlatego, że wyrządziły nam krzywdę, nie mam pojęcia. Moglibyśmy również cofnąć czas żeby znaleźć się w odpowiedniej chwili i w odpowiednim czasie, żeby uniknąć danej osoby lub sytuacji. Ale po co? Nie lepiej wykazać się dorosłością? Po prostu zaakceptować to co przyniósł nam los i uszanować przeszłość? Nie możemy nikogo winić za to co się wydarzyło. uczymy się na swoich błędach, na czyichś raczej nie da rady... Po co cofać czas? Życie byłoby nudne gdybyśmy znali przyszłość. Gdybyśmy od razy byli napełnieni mądrością i doświadczeniem. To bez sensu. Życie jest po to, żeby  odkrywać jego uroki, wady i zalety. 


Na pewno chcielibyśmy czasem przeżyć coś jeszcze raz, często tęsknimy za czymś czego już nie ma. Jednak gdybyśmy przeżyli to jeszcze raz, zdecydowanie nie byłoby to  takie same. Za którymś razem w ogóle by się nam znudziło. Nie warto oglądać się w tył i żyć przeszłością. Bo "ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy". 

Te dwa spostrzeżenia idealnie opisują dwie piosenki.



Pierwsza:








Druga:










Jak do każdej notki dołączam swoje zdjęcia. Tak żebyście pamiętali kto do was pisze :).










5 komentarzy:

  1. Jestem nową czytelniczką Twojego bloga. Trafiłam na niego przypadkiem :P Bardzo fajnie przekazujesz to co myślisz:) Podoba mi się Twój styl pisania :) Myślę, że będę zaglądała tu częściej :D

    W następnym wpisie może napiszesz co sądzisz o przeznaczeniu. Nie tylko w odniesieniu do miłości, ale i takim życiowym, jeżeli rozumiesz o co mi chodzi :P :D Byłoby bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey. Następna notka będzie własnie o przeznaczeniu :).

      Usuń
  2. Cześć, cześć, jestem Poppy C:
    Chciałam tylko napisać, że jakoś przyjemnie mi się tutaj przebywa :))
    Hmm.. może obserwujemy?
    Jeśli ci się spodoba, to zacznij, potem napisz mi o tym, a ja zaobserwuję również ciebie :D
    Mój blog: miauczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jestesś taki cudowny ♥ ♥ ♥ aniele mój, te nogi ♥ kocham twoje slowa ♥ one podtrzymuja mnie na duchu kiedy chce sie pociac!!!!! ♥ dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zdjecia! najlepsze w łódce ;)

    OdpowiedzUsuń