piątek, 6 grudnia 2013

Wielki powrót!

Po dłuższym czasie postanowiłem wrócic do pisania bloga. Niebawem będzie on pod adresem: www.krystian-jarosik.pl. Zrobiłem tutaj troszeczkę porządku. Możecie pisać w komentarzach czy wam się podoba, co by należało zmienić itd. Może chcielibyście żebym wypowiedział się na jakiś konkretny temat? Czekam na propozycje! Mam nadzieję, że blog i moje pomysły będą się rozwijały. To chyba tyle. Obserwujcie, udostępniajcie. Do zobaczenia :).


Tak, lubię chodzić z ciepłą herbatką w kubku po mieście :D



4 komentarze:

  1. Ale super! ;) Wyglądasz teraz dużo lepiej niz pół- rok temu!! Chciałabym żebys napisal post o dziewczynach, jakie lubisz, jakich nie znosisz, o wysportowanych, przy sobie i jeszcze o jedzeniu, chce wiedziec co lubisz jesc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey. Robi się. Będzie mi bardzo miło jak to własnie Wy będziecie narzucać tematy :)

      Usuń
  2. Kiedy czytam Twoje notki , czuje sztuczności. Jak byś myślał nad każdym zdaniem , nie wiem , być może dlatego że miałeś narzucony temat. Napisz coś co płynie Ci prosto z serducha , a jestem pewna , że wyjdzie Ci to dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń